هتل سوریا دهلی

دهلی, هتل های دهلی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 10 آبان 1397 10 آبان 1397


هتل سوریا دهلی

The Suryaa New Delhi hotel
هتل 5 ستاره

هتل سوریا دهلی یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره هند می باشد که به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی عالی سالانه میلیونها مسافر را به خود جذب کرده است .فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی ۲۲ کیلومتر و تا فرودگاه داخلی دهلی ۱۴ کیلومتر می باشد.

هتل دی سوریا به شما یک تجربه تعطیلات متفاوت درکنار زیبایی های منحصر به فرد از شهر رویایی دهلی را ارائه میدهد و نگران فاصله ی تا مرکز شهر نباشید چون تا مرکز شهر تنها چنددقیقه فاصله می باشد و برای دسترسی به شهر ، سایر اماکن تفریحی مراکز خرید دهلی میتوانید از خدمات هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوید .

اتاق های هتل ۵ ستاره د سوریا دهلی نو که از بهترین هتل های دهلی ست، دارای بالکن اختصاصی هستند و فضایی روشن و آرام برای میهمانان مهیا شده است.این هتل ۵ ستاره امکانات خوبی مانند : مینی بار، تلویزیون با ماهواره ، پخش موسیقی ، اتصال به اینترنت از Wi-Fi، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع مرکزی (در ساعت خاص)، گاو صندوق ، فرش، حمام / توالت ، میز آرایش ، سشوار ، به میهمانان خود ارائه می دهد اتاق ها دارای مبلمانی کوچک برای نشستن و استراحت کردن هستند خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس میهمانان است.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل سوریا دهلی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 244
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
نگهداری کودک سالن کنفرانس مبلمان تلفن
تلویزیون حمام سشوار پارکینگ
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر