هتل سوئیس اوتل

ازمیر, هتل های ازمیر, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 9 خرداد 1397 11 تیر 1397


هتل سوئیس اوتل

Swissotel Grand Efes Izmir
هتل 5 ستاره

هتل پنج ستاره سوئیس اوتل ازمیر در قلب شهر ازمیر و در منطقه آل سانجاک واقع شده و به مناظر چشم نواز دریای اژه اشراف دارد. این هتل از موقعیت مکانی منحصر به فردی برخوردار بوده و به آسانی به جاذبه های توریستی و تاریخی شهر دسترسی دارد. ساختمانی مدرن، دکوراسیون و معماری روز، کادر خدماتی نمونه، کامل ترین سرویس دهی و برخورداری از امکاناتی گسترده و متنوع از ویژگی های ممتاز هتل پنج ستاره سوئیس هتل به شمار می رود. هتل سوئیس اوتل ازمیر به بسیاری از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی مجهز بوده و فضای داخلی و خارجی آن همیشه پاکیزه است. به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور ازمیر با اقامت در این هتل رویایی تامین می گردد.

هتل سوئیس اونل مشتمل بر 402 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت لوکس است. مساحت و طراحی متنوع این اتاق های زیبا متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش آنها را تامین می نماید. دکوراسیون این اتاق ها دارای رنگ هایی روشن بوده تا فضای آنها دلبازتر به نظر برسد. پنجره هایی رو به خلیج ازمیر، پذیرایی در اتاق، روم سرویس 24 ساعته، سیستم برودتی و حرارتی مناسب، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، میز کار، ماهواره با کانال های پخش موسیقی، یخچال، مینی بار، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار، صندوق امانات، کلید الکترونیکی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان، تنها قسمت کوچکی از امکانات رفاهی این اتاق های مجهز می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور ازمیر را دارید می توانید هتل سوئیس اوتل را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ازمیر را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ازمیر نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ازمیر آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 402 اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی
استخر
بیلیارد
زمین تنیس پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی      
       
       
 


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر