هتل سنتور

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 1 مرداد 1397 1 مرداد 1397


هتل سنتور

Santur Hotel
هتل 3 ستاره

هتل سنتور کوش آداسی در 55 متری ساحل و 330 متری مرکز خرید کوش آداسی قرار گرفته است. از ان جا که هتل سنتور کوش آداسی در مرکز شهر قرار دارد و سه ستاره است، دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور کوش آداسی نیست. مانند دیگر هتل‌های کوش آداسی، هتل سنتور کوش آداسی نیز با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر که نزدیک فرودگاه است، 70 کیلومتر اختلاف دارد. هتل‌های سه ستاره، معمولاً کوچک هستند و اتاق‌های زیادی ندارند.

هتل سنتور کوش آداسی دارای 62 اتاق استاندارد است که شامل تلویزیون، و حمام خصوصی هستند. اما در این اتاق‌ها، بالکن اختصاصی دیده نمی شود. یک استخر زیبای روباز و کوچک در هتل سنتور کوش آداسی‌ وجود دارد که بخش کودکان نیز برای ان در نظر گرفته شده است. حمام ترکی و خدمات ماساژ در هتل سنتور کوش آداسی وجود دارد که برای استراحت و تمدد اعصاب مهمانان تور کوش آداسی می‌توانید از آنها استفاده کنید. هتل سنتور کوش آداسی دارای باغ و کافی شاپ فضای باز نیز هست که مناسب قدم زدن و گردش و استفاده از باربکیو هستند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل سنتور را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 62 اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی سونا/ جکوزی
استخر صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران مینی بار خشکشویی پارکینگ
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر