هتل سنترا اونیو پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 29 دی 1397 9 بهمن 1397


هتل سنترا اونیو

Centara Avenue Hotel
هتل 4 ستاره

هتل سنترا اونیو پاتایا در پاتایای مرکزی قرار گرفته و خیابان مرکز خرید در فاصله خیلی نزدیک هتل قرا دارد. هتلی با شیک و مدرن در ۸ طبقه و ۵۱ اتاق ساخته و جاذبه‌های دیدنی پاتایا در نزدیکی هتل می باشد
اتاق های هتل با دکوری شیک و مدرن و چشم‌انداز شهر مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های بین‌المللی، گاوصندوق و کنترل پنل با صفحه نمایش لمسی، مینی بار و چای/قهوه ساز است. حمام اختصاصی ، سشوار و دوش نیز دارد. همچنین میز پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز با خدمات لباسشویی در دسترس شماست. در هتل سنترا اونیو پاتایا سه رستوران و کافه انواع غذاها، از جمله غذا های مورد علاقه ی محلی، آسیایی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. ضمنا در مجاورت کنیسه در طبقه ۲، سالن غذاخوری با منوی حلال هم موجود است. برای سرگرمی و تفریح، به کنیسه در طبقه دوم، استخر شنای روی بام و مرکز تناسب اندام هتل سنترا اونیو پاتایا بروید. پس از بهره گیری از منظره ی شهر در استخر پشت بام، می‌توانید در سونا و اتاق بخار هتل استراحت کنید. برای گردش در شهر، هتل کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده روی تا تفریحات شبانه‌ی پر جنب و جوش در واکینگ استریت، یک پیاده روی کوتاه تا ساحل و یک پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای تا گزینه های خرید در جشنواره مرکزی ساحل پاتایا فاصله دارد. ضمنا میز تور هتل می تواند گشت و گذار و یا فعالیت های دیگر را برایتان تنظیم کند. هنگام بازگشت و ترک اقامت هتل سنترا اونیو پاتایا، فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی بانکوک ۹۰ دقیقه راننذگی تا هتل فاصله دارد و بنا به درخواست شما خدمات انتقال به فرودگاه شما را سر وقت به پروازتان می رساند. اگر از پارکینگ رایگان هتل هم استفاده کرده‌اید با تحویل خودروی خود به سمت مقصد مورد نظرتان حرکت کنید.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل سنترا اونیو را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 96
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی
کافی نت
ماساژ
سشوار
رستوران
سیستم صوتی
استخر
حمام
کافی شاپ
تلویزیون
مینی بار
یخچال
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر