هتل سلطان

استانبول, هتل های استانبول, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 27 خرداد 1397 27 خرداد 1397


هتل سلطان

Sultan Otel Hotel
هتل 3 ستاره

هتل سلطان استانبول در منطقه تاریخی سلطان احمد قرار دارد ، فاصله این هتل تا مسجد آبی و ایاصوفیه ۵۰۰ متر می باشد. این هتل دارای تراس ، اینترنت رایگان WiFi و ساختمانی به سبک عثمانی است.
تمامی اتاق ها دارای یک مینی بار ، تهویه کننده هوا ، تلویزیون LCD و ماهواره ، صندوق امانات و حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار می باشند همچنین تمامی اتاق ها ضد صدا هستند.
صبحانه به صورت بوفه در تراس هتل سرو می شود. اطراف هتل هم تعداد زیادی غذاخوری یافت می شود که انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کنند. خدمات ترنسفر فرودگاهی به درخواست مسافرین با هزینه جداگانه ارائه می شود.
کاخ توپکاپی در ۱٫۵ کیلومتری این هتل قرار دارد ، در نزدیکی هتل نیز به همین فاصله دو ایستگاه ترموا یافت می شود که از این طریق به راحتی می توانید به دیگر قسمت های شهر بروید. فرودگاه آتاتورک ۱۵ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد.
منطقه فاتح برای افرادی که علاقه به معماری ، موزه ها و بناهای تاریخی دارند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل سلطان را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 17 اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی پارکینگ
رستوران مینی بار صندوق امانات سیستم سرمایشی / گرمایشی
خشکشویی سشوار آسانسور  
       
       
       
       
 


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر