هتل سلطان آف دریمز

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 19 اردیبهشت 1397 19 اردیبهشت 1397


هتل سلطان آف دریمز

Sultan of Dreams Hotel
هتل 5 ستاره

هتل سلطان آف دریمز کنار دریای مدیترانه و در شهر آنتالیا قرار گرفته است و ساحل اختصاصی ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سرسره آبی دارد. همچنین مرکز اسپا و سلامتی این هتل دارای حمام ترکی ، سونا و سالن بدنسازی است. خدمات ماساژ نیز به درخواست میهمانان هتل ارائه می گردد.

تمامی اتاق های هتل سلطان آف دریمز دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه تخت و ماهواره ، مینی بار و بالکنی با چشم انداز به سوی فضای سبز هستند. داخل اتاق ها همچنین صندوق امانات نیز وجود دارد و حمام اختصاصی هر اتاق لوازم بهداشتی رایگان و سشوار دارد.

رستوران هتل دارای فضای باز و تراس است و انواع غذاها همراه با منو در این رستوران سرو می گردد. صبحانه به صورت بوفه در این رستوران سرو می شود.

اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در محوطه عمومی هتل در دسترس است. میهمانان می توانند کنار ساحل به بازی والیبال بپردازند و یا داخل هتل به تفریحاتی نظیر تنیس روی میز مشغول شوند. علاقه مندان به آفتاب گرفتن نیز می توانند از تخت هایی که کنار استخر یا ساحل قرار گرفته است برای ریلکس کردن و لذت بردن از آفتاب استفاده کنند.

فرودگاه آنتالیا 82 کیلومتر از هتل سلطان آو دریمز اند اسپا فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل سلطان آف دریمز را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 332 کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر سالن بازی
بیلیارد تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی پارکینگ
رستوران صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی
کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق سالن کنفرانس
سیستم صوتی سرویس چای آسانسور یخچال

 


آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر