هتل سان دنس سوئیت

بدروم, هتل های بدروم, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 20 تیر 1397 20 تیر 1397


هتل سان دنس سوئیت

Sundance Suites Hotel
هتل 4 ستاره

هتل سان دنس سوئیت بدروم ( Sundance Suites Hotel ) این هتل در منطقه تورگوت رئیس ( Turgut reis ) با فاصله ۱۳ کیلومتری از مرکز شهر بدروم و در حاشیه دریای اژه واقع گردیده . این هتل در فاصله ۱۰۰ متری خود دارای یک ساحل زیبای اختصاصی است . همچنین این هتل از امکاناتی چون سونا ، استخر روباز و سرپوشیده ، سالن ورزشی و حمام ترکی نیز بهره مند می باشد .

کلیه اتاق های این هتل به صورت سوئیت با فضای باز و مناسب و مجهز به بالکن ، نمایشگر LCD و سیستم تهویه مطبوع هوا میباشد . از دیگر خصوصیات اتاق های این هتل مجهز بودن به یک آشپزخانه کوچک با امکاناتی چون چای ساز ، ماکروویو و یخچال میباشد . هتل سان دنس ( Sundance ) با بهره مندی از رستوران های آلاکارت و بوفه باز و ارائه غذاهای محلی و بین المللی با صعم و بوی متفاوت به طور روزانه در خدمت مسافرین بوده و آن ها را منو های روزانه سورپرایز می نماید . فاصله این هتل تا فرودگاه میلاس بدروم ۵۸ کیلومتر میباشد .

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل سان دنس سوئیت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 100 اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی امکانات معلولین
استخر صندوق امانات نگهداری کودک ترانسفر فرودگاهی
رستوران مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق سیستم سرمایشی / گرمایشی
خشکشویی
یخچال    
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر