هتل ریچموند افسوس

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 6 مرداد 1397 6 مرداد 1397


هتل ریچموند افسوس

Richmond Ephesus Resort
هتل 5 ستاره

هتل ریچموند افسوس کوش آداسی در عالی ترین نقطه Aegean قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۹۸۹ ساخته شده و دارای یک ساختمان اصلی و ۶ طبقه و ۲ بلوک فرعی است.

امکانات هتل :ساحل سنگی فریبنده، ساحل زلال و مجذوب کننده، استخر های روباز و سر پوشیده تنها بخشی از امتیازات این هتل تفریحی به شمار می روند. هتل به این باور که اشخاص با انتظارات متفاوت توقع فعالیت های متفاوت را دارند،ارج می نهد. خوراکهای خوشمزه و سلف سرویس رستوران فضای باز هتل، میهمانان را به ضیافت فریبنده ای دعوت کرده که میهمانان نمی توانند از آن چشم بپوشند.

رستوران های هتل ریچموند افسوس از مواد غذایی تازه و متفاوتی برای پخت انواع غذاهای ترکی و بین المللی استفاده می کنند و غذا در رستوران هتل به صورت بوفه سرو می شود.

از جمله امکانات هتل: زمین بازی کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری، امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، محل مخصوص کشیدن سیگار، باغ و کتابخانه می باشد. در هتل برای علاقه مندان به ورزش، زمین مینی گلف، تنیس، تیر اندازی با کمان، بسکتبال، والیبال ساحلی، ژیمناستیک و … مهیا شده است.

هتل ریچموند افسوس در مرکز توریستی شهر کوش آداسی واقع شده و به طور مستقیم در کنار ساحل قرار دارد. تعداد زیادی مرکز خرید، کافه و رستوران در نزدیکی هتل وجود دارند که با چند دقیقه پیاده روی قابل دسترسی هستند. همچنین ایستگاه حمل و نقل عمومی در مجاورت هتل قرار گرفته است.فرودگاه ازمیر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ۷۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل ریچموند افسوس را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 255
کافی نت
اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
استخر کودکان سالن بازی کودکان پارک آبی
ماساژ
سونا/ جکوزی استخر سالن بازی
صندوق امانات نگهداری کودک تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سرویس چای آشپزخانه مبلمان آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر