هتل رویال پلازا

دهلی, هتل های دهلی, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 10 آبان 1397 10 آبان 1397


هتل رویال پلازا

The Royal Plaza Delhi hotel
هتل 4 ستاره

هتل رویال پلازا دهلی از هتل های چهار ستاره مدرن و معروفیست که در منطقه سنترال واقع شده و به جاذبه های دیدنی شهر بسیار نزدیک است و همین ویژگی سبب محبوبیت این هتل لوکس و باشکوه شده است . ارائه خدمات در این هتل رویایی در کم ترین زمان صورت گرفته و فضایی دنج و خانوادگی دارد . پرسنل مجرب هتل رفتار شایسته ای با میهمانان داشته و بهترین و کامل ترین سرویس ها را در اسرع وقت در اختیار ایشان قرار می دهند . امکانات گسترده تفریحی و رفاهی این اقامتگاه مجهز در بین توریستان شهرت داشته و اقامتی خاطره انگیز و رضایت بخش را برای میهمانان فراهم آورده است .

اتاق های هتل رویال پلازا دهلی دارای متراژ و دکوراسیون متفاوت ، مبلمان راحتی و تجهیزاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های زیبا به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده ، بالکن ، سرویس بهداشتی درجه یک ، حمام و سشوار ، رادیو ، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، امکان پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان و ... بخشی از امکانات موجود در این تاق های مجلل می باشد .

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل رویال پلازا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 419
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
نگهداری کودک سالن کنفرانس مبلمان تاکسی سرویس
تلویزیون حمام سشوار تلفن
یخچال آسانسور    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر