هتل رویال آرنا ریزورت

بدروم, هتل های بدروم, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 21 تیر 1397 21 تیر 1397


هتل رویال آرنا ریزورت

Royal Arena Resort Spa Hotel
هتل 5 ستاره

هتل رویال آرنا ریزورت بدروم ۳۵۰ متر از دریا فاصله دارد ، این هتل دارای یک استخر آب گرم سرپوشیده ، امکانات اسپا و پارکینگ رایگان می باشد و ساحل اختصاصی دارد. اتاق های هتل مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و حمام اختصاصی و بالکن اختصاصی می باشند.
صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود. شما می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را در رستوران های این هتل میل کنید. امکانات اسپا و ماساژ شامل حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، خدمات ماساژ و اتاق بدنسازی می باشد. میهمانان می توانند انواع بازیهای مینی گلف ، دارت و بیلیارد را در این هتل انجام دهند.
هتل رویال آرنا ریزورت دارای خدمات ترنسفر رایگان به ساحل دارد. فاصله ساحل تا هتل ۵ دقیقه پیاده می باشد. مرکز شهر بدروم ۳ دقیقه و فرودگاه میلاس بدروم ۴۰ دقیقه از این هتل فاصله دارند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل رویال آرنا ریزورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 134
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی استخر امکانات معلولین پارکینگ
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران مینی بار تلویزیون خدمات 24 ساعته اتاق
سیستم صوتی سشوار    
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر