هتل روسو ورد

بدروم, هتل های بدروم, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 17 تیر 1397 17 تیر 1397


هتل روسو ورد

Rosso Verde Hotel
هتل 4 ستاره

هتل روسو ورد بدروم Rosso Verde Hotel، به اندازه ی ۷ دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل ۴ ستاره که در ۴۰۰ متری مرکز گومبت واقع شده است، شامل اتاق هایی مجهز به بالکن با چشم انداز وسیع از دریا ی اژه و باغ، می شوند. یک استخر روباز در هتل روسو ورد قرار دارد. دکوراسیون داخلی مدرن اتاق های هتل روسو با رنگ های طبیعی و اثاثیه ی چوبی تکمیل گشته است. تمامی اتاق ها دارا ی تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و سرویس بهداشتی خصوصی هستند. مهمانان می توانند در مرکز آبگرم هتل روسو ورد، که شامل سونا و حمام ترکی است، ماساژی آرامش بخش دریافت کنند.

زمین بازی هتل روسو ورد، مکانی مناسب برای سرگرم شدن مهمانان کوچک هتل می باشد. رستوران هتل روسو ورد دارا ی فضا های غذا خوری روباز و سرپوشیده است و غذا های بین المللی و محلی ترکی سرو می کند. مهمانان می توانند در کافه ی استخر از صرف مجموعه ی متنوعی از نوشیدنی ها و میانوعده ها لذت ببرند. مرکز شهر بدروم در ۲ کیلومتری و فرودگاه میلاس در ۳۵ کیلومتری هتل روسو ورد قرار گرفته اند.

پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل موجود است. خدمات و تسهیلات هتل روسو ورد بدروم رستوران و کافه ی استخر، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، پرستاری از کودک ( شامل اضافه بها )، تراس، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، استند های میانوعده، گهواره ی رایگان، استخر کودکان، لوازم بهداشتی رایگان، تخت حمام آفتاب و سایه بان در کنار استخر، میز بیلیارد، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیت، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، بار بر، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، سشوار و تلفن.

غذا خوری در هتل روسو ورد بدروم رستوران هتل روسو ورد که به اقیانوس و استخر مشرف است، صبحانه، نهار و شام سرو می کند. در صورت مساعد بودن شرایط جوی، مهمانان می توانند غذا ی خود را در فضا ی آزاد میل نمایند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل روسو ورد را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 100
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
استخر کودکان
سالن بازی کودکان
ماساژ سونا/ جکوزی
استخر بیلیارد تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی
رستوران کافی شاپ سالن کنفرانس
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سیستم صوتی
تلفن سیستم سرمایشی / گرمایشی
سرویس چای آشپزخانه مبلمان آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر