هتل رامادا دیوانا پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 3 اردیبهشت 1398 26 اردیبهشت 1398


هتل رامادا دیوانا پوکت

Ramada Phuket Deevana
هتل 4 ستاره

هتل رامادا دیوانا پوکت پوکت در ۱٫۲ کیلومتری بنگلارود و ۱٫۱ کیلومتری مرکز خرید جانگسیلون قرار گرفته است . این هتل امکانات یک رستوران ، مرکز تناسب اندام ، استخر در فضای باز ، سونا ، اجاره دوچرخه و وای فای رایگان در همه محوطه هتل ارائه میدهد . اتاق های هتل دارای بالکن خصوصی است ، و تمام اتاق ها در هتل رامادا دیوانا پاتونگ پوکت رو به نمایش دلپذیر از شهر ، کوه و یا استخر است . هر اتاق شامل یک تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای ، گاوصندوق ، کتری برقی و یک حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان می باشد . امکانات دیگر موجود در این هتل ، اتاق غیر سیگاری ، یک میز جلو ۲۴ ساعته ، یک میز تور و یک سرویس شاتل ، که دارای هزینه اضافی می باشد . مهمانان هتل همچنین می توانند از خدمات خشکشویی و ذخیره سازی به چمدان استفاده کنند . همچنین مهمانان هتل رامادا دیوانا پاتونگ پوکت می توانند از تراس آفتاب و یا ماساژ آرامش بخش لذت ببرند . آموزشگاه ورزشی تایگر موی تای حدود ۶٫۷ کیلومتر از هتل فاصله دارد ، در حالی که به شهر قدیمی پوکت می توانید در زیر ۹٫۷ کیلومتر برسید . همچنین فرودگاه بین المللی پوکت ۲۳ کیلومتر از هتل مسافت دارد . برای راحتی بیشتر ، انتقال از فرودگاه را می توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید . مهمانان هتل رامادا دیوانا پاتونگ پوکت می توانند وعده های غذایی و نوشیدنی را در رستوران و بار هتل سرو کنند . تمام اتاق ها با نمایش دلپذیری از مناطق زیبای شهر تزیین شده. کوه نوردی و استفاده از استخر از امکانات هتل برای شماست. هراتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت های ماهواره ای، صندوق امانات، کتری برقی و یک حمام خصوصی است و با این امکانات خاص شما همچنین از امکان بالکن خصوصی نیز بهره ببرید.امکانات دیگر موجود در این هتل شامل اتاق هایی مخصوص افراد غیر سیگاری و پذیرش در تمام طول روزبه همراه یک میز تور و خدمات شاتل میباشد که البته برای این سرویس ها یک هزینه اضافی باید پرداخت شود. مهمان همچنین می تواند استفاده از لباس های شسته شده و اتو شده تازه نیز بهره ببرد. یک تراس حمام آفتاب مجهز و امکان سفارش منوها و ماساژ آرامش بخش نیز از دیگر امکانات هتل میباشد.
وعده های غذایی و نوشیدنی ها را میتوانید بر اساس انتخاب در رستوران هتل و منوی میان وعده سفارشی تحویل بگیرید.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل رامادا دیوانا پوکت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 206
سونا/ جکوزی
اینترنت wifi رایگان
تاکسی سرویس
رستوران
باشگاه بدنسازی
کافی نت
ترانسفر فرودگاهی
مینی بار
دستگاه خودپرداز
صندوق امانات
پارکینگ
کافی شاپ
ماساژ
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن بازی کودکان
استخر
سالن کنفرانس
تلویزیون
سرویس چای
آسانسور
تلفن
سشوار
آشپزخانه
سیستم صوتی
مبلمان
 
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر