هتل رادیسون گوا کاندولیوم

گوا, هتل های گوا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 18 مهر 1397 18 مهر 1397


هتل رادیسون گوا کاندولیوم

Radisson Goa Candolim hotel
هتل 4 ستاره

هتل رادیسون گوا کاندولیوم گوا در شهر “Candolim” واقع شده و دارای یک استخر روباز و یک رستوران است. وای فای رایگان در هتل در دسترس می باشد. ساحل تماشایی “Candolim” تنها 500 متر دورتر از هتل قرار دارد.

هرکدام از اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هوا و یک مینی بار هستند. سرویس های بهداشتی اختصاصی هر اتاق نیز یک دوش و یک وان دارند و با یک دستگاه سشوار و دمپایی راحتی تجهیز شده اند. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به یک میز کار، یک گاوصندوق نگهداری امانات و روتختی های اضافه اشاره کرد.

در هتل رادیسون گوا-کاندولیم یک مرکز تناسب اندام وجود دارد. دیگر امکانات مجموعه شامل خدمات نگهداری چمدان ها می باشند. این هتل پارکینگ رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد.

این هتل حدود 3 کیلومتر از ساحل مشهور “Calangute”، 4 کیلومتر از قلعه ی “Aguada” و 8 کیلومتر از بازار شبانه ی “Saturday” (شنبه بازار شبانه) فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس “Mapusa” در فاصله ی 15 کیلومتری هتل، ایستگاه قطار “Thivim” در فاصله ی 22 کیلومتری هتل و فرودگاه بین المللی “Goa” در فاصله ی 45 کیلومتری هتل واقع شده اند.

مهمانان می توانند برای صرف انواع طعم و مزه های محلی به رستوران “The Palm” و برای لذت بردن از غذاهای بومی گوایی و اشراف به نمایی از استخر به رستوران “Red Mango” مراجعه کنند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل رادیسون گوا کاندولیوم را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 78
صندوق امانات اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ باشگاه بدنسازی استخر ماساژ
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام
سشوار
مبلمان تلفن
یخچال آشپزخانه
سرویس چای
آسانسور
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر