هتل رادیسون بلو شیشلی

استانبول, هتل های استانبول, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 29 خرداد 1397 29 خرداد 1397


هتل رادیسون بلو شیشلی

Radisson Blu Sisli Hotel
هتل 5 ستاره

هتل رادیسون بلو سیسلی در منطقه سیسلی که یکی از مراکز تجاری استانبول است قرار دارد. این هتل دارای یک استخر روباز ، یک استخر سرپوشیده ، یک مرکز بدنسازی ، سونا و حمام ترکی می باشد.
اتاق های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت و ماهواره ، تهویه کننده هوا ، کتری برقی و مینی بار می باشد. حمام اختصاصی اتاق ها دارای دوش یا وان است و سشوار دارد. یک محوطه جدا برای نشستن ، یک میز و امکانات اتوکشی نیز در اتاق ها یافت می شود.
صبحانه روزانه به صورت بوفه در این هتل سرو می شود ، ناهار و شام را از رستوران دارای منوی این هتل که استایلی تری دارد می توانید میل کنید. غذاها شامل انواع غذاهای بین المللی و محلی ترکی می شود.
هتل رادیسون بلو سیسلی با فاصله کمی از ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد که از هر دو طریق به راحتی می توانید به قسمت های دیگر شهر بروید.
اینترنت Wi-Fi در تمام محوطه هتل به صورت رایگان در دسترس می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل رادیسون بلو سیسلی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 291 کافی نت اینترنت wifi رایگان اینترنت wifi با هزینه
ماساژ باشگاه بدنسازی سونا/ جکوزی استخر
امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی صندوق امانات نگهداری کودک
رستوران مینی بار تلویزیون
خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس سیستم صوتی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار آسانسور    
       
 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر