هتل رادیسون بلو

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی 29 مرداد 1397 29 مرداد 1397


هتل رادیسون بلو

Radisson Blu Yerevan
هتل 5 ستاره

هتل رادیسون بلو ایروان تنها به اندازه 10 دقیقه پیاده روی از پارک ویکتوری فاصله دارد. این هتل 5 ستاره که به تازگی بازسازی شده است دارای نمایی به سمت پارک و کوه آرارات است . با 5 دقیقه پیاده روی از هتل رادیسون بلو به مرکز شهر ایراوان خواهید رسید و از آنجا به نقاط مختلف شهر دسترسی دارید.

اتاق های این هتل لوکس فرش شده و همگی دارای دکوراسیون مدرنی هستند و با  مبلمانی با کیفیت تزئین شده اند.  همچنین همه اتاق ها دارای تلویزیون ال سی دی با  کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی هستند که می توانید از آنها بهره ببرید.

رستوران لاردر در هتل رادیسون بلو غذاهای سنتی ارمنستانی و همچنین غذاهای اروپایی را سرو می کند و شما می توانید غذای خود را در پشت بام رستوران و در فضایی باز رو به کوه های آرارات میل کنید. همچنین بهتر است تست انواع سالاد ها و ساندویچ ها بخصوص همبرگر های ویژه این رستوران را از دست ندهید. آبمیوه هایی همچون قهوه ، چایی و انواع آب میوه ها نیز در این رستوران سرو می شود.

میز پیشخوان هتل بصورت شبانه روزی در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد و خدماتی همچون تهیه بلیط و تورهای مختلف را برای  شما ارائه می کند.

در هتل رادیسون بلو خدمات ماساژ نیز ارائه می شود و همچنین باشگاه بدنسازی فناوری های نوین  نیز در اختیار شماست.زوج های جوان این هتل را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 9 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل رادیسون بلو را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 142
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی استخر تاکسی سرویس
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار
تلفن آشپزخانه مبلمان
حمام یخچال آسانسور  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر