هتل د بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 1 اسفند 1397 1 اسفند 1397


هتل د بانکوک

Hotel de Bangkok
هتل 3 ستاره

هتل د بانکوک در مرکز بانکوک واقع شده است، از این هتل با یک پیاده روی ۱۰ دقیقه ای به ایستگاه Victory Monument BTS Sky Train و مراکز خریدی چون Central World Plaza، Pratunam، Siam Paragon و Gaysorn که در فاصله ۲۰ دقیقه پیاده روی از هتل واقع شده اند می رسید. کاخ سو آن پاکاد و پارک سوآن سان تیپاب نیز در فاصله ۵ دقیقه پیاده رویز از هتل واقع گشته اند این هتل پارکینگ رایگان و اتاق های شبکه داخلی را به شما ارائه می دهد. Siam Paragon و Central World Plaza و Gaysorn فاصله ی ۲۰ دقیقه ای با این هتل دارد. Suanpakkad Palace و Suansantipab Park تنها ۵ دقیقه پیاده با این هتل فاصله دارد. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع و فضای صندلی، تلویزیون شبکه داخلی و دیزاین تایلندی می باشند. مینی بار و گاو صندوق در هتل وجود دارد. وان و دوش اختصاصی در اتاق گنجانده شده است. مهمانان می توانند از تورهای گشت و گذار هتل نیز استفاده کنند. خدمات سرویس فرودگاه، خشکشویی و سرو غذا در هتل د بانکوک ارائه شده است. غذاهای تایلندی و اروپایی و نوشیدنی در رستوران و بار این هتل موجود می باشد. این هتل با قطار داخل شهری تنها ۱۵ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. مهمانان می توانند با یک پیاده روی ۲ دقیقه ای از فروشگاه های ۲۴ ساعته استفاده کنند. منطقه Pathumwan انتخاب عالی برای مسافرانی است که علاقه به مد و لباس و خرید و موادغذایی دارند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل د بانکوک را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 50
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
کافی نت
استخر
پارکینگ
کافی شاپ
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات
مینی بار
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم صوتی
تلفن
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
 
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر