هتل دیسکاوری بیچ پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 11 بهمن 1397 11 بهمن 1397


هتل دیسکاوری بیچ پاتایا

Pattaya Discovery Beach Hotel
هتل 4 ستاره

هتل دیسکاوری بیچ پاتایا این هتل در نزدیکی پاتایا بیچ قرار دارد ، هتل دیسکاوری بیچ دارای یک استخر روباز ، سالن بدنسازی و اتاق های مجهز به اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد.
هتل پاتایا دیسکاوری بیچ ۷ دقیقه از سنترال فستیوال فاصله دارد ، این هتل در شمال ساحل پاتایا قرار دارد و فاصله آن تا دنیای زیر زمین که یکی از جاذبه های دیدنی این منطقه است ۳۰ دقیقه می باشد.باغ نانگ نوچ ۴۵ دقیقه از این هتل فاصله دارد.
اتاق های هتل پاتایا دیسکاوری بیچ دارا بالکن به سوی خیلج تایلند و باغهای اطراف هتل دارند. این اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت کابلی ، مینی بار و چای/قهوه ساز هستند.
این هتل یک زمین بازی برای کودکان نیز دارد. کافه تریای D-Beach صبحانه سرو می کند و رستوران D-Beach نیز انواع غذاهای سنتی تایلندی و اروپایی همچنین غذاهای دریایی را برای وعده های غذایی ناهار و شام سرو می کند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل دیسکاوری بیچ را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 295
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
کافی نت
استخر
پارکینگ
کافی شاپ
نگهداری کودک
تلویزیون
صندوق امانات
مینی بار
خشکشویی
سشوار
خدمات 24 ساعته اتاق
سیستم صوتی
آسانسور
 
سالن کنفرانس
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر