هتل دیاموند کلیف پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 28 فروردین 1398 25 اردیبهشت 1398


هتل دیاموند کلیف پوکت

Diamond Cliff Resort and Spa
هتل 5 ستاره

هتل دیاموند کلیف پوکت داخل ۲۰ هکتار باغ و رو به دریای آندمان با نمایی از ساحل کلیم قرار دارد. این هتل دارای ۶ غذاخوری و ۳ استخر می باشد. این هتل در خود یک میوه فروشی نیز دارد.
هتل دیاموند کلیف خدمات ترنسفر رایگان به مرکز پاتونگ را ارائه می دهد. فرودگاه بین المللی پوکت ۴۵ دقیقه تا این هتل فاصله دارد.مرکز خرید معروف جونگ سیلون نیز متر از ۲ کیلومتر فاصله دارد. از هتل تا ساحل پارادایس بیچ که ۲۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد ترنسفر رایگان انجام می شود.
اتاق های هتل کلیف دیاموند دارای بالکن اختصاصی می باشد که نمای زیبایی از غروف خورشید را می توانید ببینید. اتاق ها دارای دکوراسیون چوبی می باشند و یک تلویزیون ماهواره ای و مینی بار نیز دارند.
میهمانان می توانند در سالن بدنسازی به ورزش بپردازند ، برای علاقه مندان به تنیس نیز یک زمین تنیس موجود است. انواع خدمات ماساژ درمانی در این هتل انجام می شود.
انواع غذاهای بین المللی و تایلندی در رستوران هتل سرو می شود علاوه بر آنها علاقه مندان به غذاهای دریایی نیز می توانند انواع غذاهای دریایی را امتحان کنند. در کافی شاپ هتل نیز انواع شیرینیجات و چای سرو می شود.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل دیاموند کلیف پوکت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 346
سالن بازی کودکان
اینترنت wifi رایگان
تاکسی سرویس
رستوران
باشگاه بدنسازی
کافی نت
ترانسفر فرودگاهی
نگهداری کودک
سالن بازی
صندوق امانات
پارکینگ
کافی شاپ
ماساژ
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
مینی بار
سونا/ جکوزی
سالن کنفرانس
تلویزیون
سرویس چای
استخر
تلفن
سشوار
آشپزخانه
یخچال
آسانسور
سیستم صوتی
مبلمان
حمام
   
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر