هتل دوسیت تانی بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 2 اسفند 1397 2 اسفند 1397


هتل دوسیت تانی بانکوک

Dusit Thani Hotel
هتل 5 ستاره

هتل دوسیت تانی بانکوک که بر فراز پارک لومپینی قرار گرفته، یک هتل ۵ ستاره ی بسیار لوکس است و زمین بازی گلف، سالن ورزشی درجه یک و یک استخر فضای باز دارد. از ایستگاه های سیلوم و سالادانگ تا اینجا با پای پیاده ۵ دقیقه طول می کشد. ایستگاه قطار Hualamphong در ۳ کیلومتری، رودخانه ی زیبای چائو پرایا در ۱٫۵ کیلومتری و فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi در فاصله ی ۲۴ کیلومتری قرار گرفته اند.
اتاق ها با طراحی وسیع، پنجره های بزرگ و دکوراسیونی کلاسیک، با سلیقه و خلاقیت خاصی توسط پارچه های تایلندی و مبلمانی از چوب درخت ساج آراسته شده اند. اینترنت رایگان و میز کار برای تمام اتاق ها فراهم شده است.می توانید در حال فعالیت در سالن ورزشی که دیوارهایش از زمین تا سقف با شیشه کار شده، از منظره ی زیبای استخر و اطراف آن لذت ببرید. استخر، سونا، مرکز تجاری و دفتر توریستی از دیگر امکانات اینجا هستند.
۱۱ رستوران و کافه ای که در این هتل تعبیه شده انواع غذاهای غربی، آسیایی و بین المللی را سرو می کنند. کافه D’Sens واقع در پشت بام، رستوران Mayflower با غذاهای چینی و تمام غذاهای Pavilion از بهترین گزینه های غذایی اینجا می باشند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل دوسیت تانی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 517
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
ماساژ
اینترنت wifi با هزینه
امکانات معلولین
نگهداری کودک
سونا/ جکوزی
صندوق امانات
پارکینگ
سالن کنفرانس
استخر
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر