هتل ددمان

استانبول, هتل های استانبول, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 28 خرداد 1397 28 خرداد 1397


هتل ددمان

Dedeman Hotel
هتل 5 ستاره

هتل ددمان استانبول هتلی ۵ ستاره است که تنها ۸ دقیقه پیاده با ایستگاه متروی گایره تپه فاصله دارد و در بام آن منظره ای پانوراما از سراسر استانبول خواهید داشت به علاوه ی اینکه استخری به اندازه ی استخر المپیک در اختیار شما قرار خواهد داشت.اتاق ها و سوئیت های مدرن این هتل با رنگ های گرم تزئین شده اند و ماهواره، تلویزیون، یخچال و حمام خصوصی همگی برای راحتی بیشتر شما در آن ها تعبیه شده اند. مهمانان می توانند از کلوپ تندرستی لایف استایل به همراه حمام آب گرم و سالن ورزش مجهز این هتل نیز استفاده لازم را ببرند. انواع کلاس های ایروبیک و ماساژ هم در دسترس است.
رستوران تورکاز انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ای را به صورت سلف سرویس و سفارشی سرو می کند. بعد ازظهرها هم می توانید در لژ لابی نشسته و از چای و شیرینی سرو شده در اینجا لذت ببرید. این هتل در فاصله ی بسیار نزدیکی از متروسیتی، کانیون و مرکز خرید جواهر واقع شده است. نمایشگاه لطفی کردار نیز در ۷ کیلومتری اینجا قرار گرفته. پارکینگ رایگان هم در اختیار شماست.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل ددمان را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 325 کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
ماساژ استخر امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق  
       
       
       
 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر