هتل دایس این پاتونگ بیچ پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 3 اردیبهشت 1398 25 اردیبهشت 1398


هتل دایس این پاتونگ بیچ پوکت

Days Inn Patong Beach
هتل 3 ستاره

هتل دایس این پاتونگ بیچ پوکت (Days Inn Patong Beach): این هتل در قلب شهر پاتونگ و به اندازه ۵ دقیقه ای یک پیاده روی با ساحل فاصله دارد. با ۵ دقیقه پیاده روی از هتل می توانید به مرکز خرید Jungceylon بروید. هتل دارای یک استخر روباز روی بام، پارکینگ رایگان و کافه در کنار استخر می باشد. اتاق های هتل با چیدمانی مدرن و میلمانی روشن حس آرامش را به شما منتقل می کند. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، یک بالکن خصوصی و چای ساز می باشد. رستوران Aloha هر صبح، صبحانه آمریکایی و برای نهار و شام غذاهای تایلندی سرو می کند. خدمات نظافت اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته انجام می پذیرد. هتل دیز این پاتونگ تنها ۱۰ دقیقه پیاده با رستوران ها و کافه ها و فروشگاه های خیابان Bangla فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت حدود ۱ ساعت است. این هتل یکی از تراز اول ترین مکان های ساحل پاتونگ(Patong Beach) می باشد و مسافرین در مقایسه با دیگر هتل های این محله و مبلغ پرداختی از انتخاب خود راضی تر هستند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل دایس این پاتونگ بیچ پوکت را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 122
سونا/ جکوزی
اینترنت wifi رایگان
تاکسی سرویس
رستوران
باشگاه بدنسازی
آسانسور
سیستم صوتی
مینی بار
استخر
صندوق امانات
پارکینگ
کافی شاپ
ماساژ
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
مبلمان
سرویس چای
سالن کنفرانس
تلویزیون
آشپزخانه
تلفن
سشوار
 
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر