هتل دابل تری بای هیلتون گوا

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 1 آبان 1397 1 آبان 1397


هتل دابل تری بای هیلتون گوا

DoubleTree by Hilton Goa hotel
هتل 5 ستاره

هتل دابل تری بای هیلتون گوا یکی از هتل های خوب ۵ ستاره سواحل گوا است این هتل در قیاس با استانداردهای کشور هند یک هتل ۵ ستاره بوده و در نظر سنجی ها توانسته نمره خوبی در رضایت از مدیریت و برخورد پرسنل و کیفیت قابل قبول غذا و سرگرمی های هتل کسب نماید.

هتل دابل تری بای هیلتون گوا استخر روباز و باغ و محوطه فضای سبز مطلوبی دارد امکانات اتاق های هتل شامل سرویس تهویه متبوع ، تلویزیون ، گاو صندوق کوچک داخل اتاق ، حمام اختصاصی و دکوراسیون مدرن و مبلمان راحتی است. کشیدن سیگار و آوردن حیوانات خانکی در تمامی اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون گوا ممنوع می باشد. و متخلف جریمه خواهد شد.

هتل دابل تری بای هیلتون امکانات قابل قبولی همچون بیلیارد، پینگ پونگ، اتاق بازی کودکان، اسپا و مرکز سلامتی ، سالن بدنسازی، صرافی ، فروشگاه های متعدد، خشکشویی و اتوشویی امکانات جلسات کاری و سمینار و همایش است.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل دابل تری بای هیلتون گوا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 104
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی تاکسی سرویس
استخر صندوق امانات پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس خشکشویی سرویس چای
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سالن بازی کودکان نگهداری کودک آشپزخانه مبلمان
حمام سشوار تلفن یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر