هتل دابل تری بای هیلتون

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی 29 مرداد 1397 29 مرداد 1397


هتل دابل تری بای هیلتون

DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre
هتل 5 ستاره

هتل دابل تری بای هیلتون تا میدان جمهوری ایروان تنها به اندازه 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و از آنجا به راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی خواهید داشت.

این هتل دارای یک مرکز سلامتی و اسپا می باشد که می توانید از امکانات آن استفاده کنید. همچنین یک باشگاه بدن سازی و سالن سونا نیز درون هتل وجود دارد .فرودگاه بین المللی وارتنوس نزدیک ترین فرودگاه به هتل دابل تری هیلتون است که تنها با 15 دقیقه رانندگی به آن دسترسی خواهید داشت.پارکینگ خصوصی و همچنین اینترنت بی سیم نیز از دیگر امکانات هتل هستند که بصورت رایگان در اختیار شما قرار دارد.

در هر کدام از اتاق های هتل دابل تری هیلتون پنجره هایی رو به کوه های آرارات وجود دارد که نمایی شگفت انگیز به هتل بخشیده است. همچنین در هر اتاق تهویه مطبوع ، فضای نشیمن یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای نیز تعبیه شده . حمام نیز با یک سشوار و دمپایی های جداگانه در اختیار شما قرار دارد که می توانید از آن بهره ببرید.

یک رستوران در هتل قرار دارد که می توانید غذای خود را درون آن میل کنید در داخل رستوران انواع نوشیدنی های نیز سرو می شوند و البته بنا به درخواست شما وعده های غذایی صبحانه و ناهار بصورت بسته بندی به اتاق شما آورده خواهند شد.

اگر قصد دارید با قطار به شهر های مختلف ایروان سفر کنید ایستگاه راه آهن در 3.5 کیلومتری شما قرار دارد و فرودگاه بین المللی وارتنوس نیز در 11 کیلومتری هتل دابل تری هیلتون واقع شده.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل دابل تری بای هیلتون را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 176
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر بیلیارد
پارکینگ صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی خشکشویی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون سیستم صوتی ترانسفر فرودگاهی
سشوار تلفن آشپزخانه سیستم سرمایشی / گرمایشی
مبلمان حمام یخچال آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر