هتل حیات ریجنسی دهلی

دهلی, هتل های دهلی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 10 آبان 1397 10 آبان 1397


هتل حیات ریجنسی دهلی

Hyatt Regency Delhi hotel
هتل 5 ستاره

هتل حیات ریجنسی دهلی یکی از هتل های مجلل دهلی است که در سطح کیفی بسیار بالای بین المللی دارد به مسافرین خود سرویس دهی می کند این هتل با مرکز شهر حدود ۲۰ دقیقه و با فرودگاه بین المللی دهلی حدود ۲۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل حیات ریجنسی مجهز به استخر روباز و سرپوشیده و سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، سالن زیبایی و سونا بخار و خشک و استخر آب سرد است. در رستوران های متعدد این هتل غذاهای چینی و ایتالیایی و غذاهای شرقی سرو می گردد. دسترسی به غذاهای بین المللی برای تمامی وعده های ناهار و شام در دسترس شما خواهد بود.

هتل حیات ریجنسی دهلی ، بزرگترین هتل‌ پنج ستاره‌ی فوق تاپ دهلی نو است که در مرکز شهر و در ناحیه‌ی تجاری دهلی قرار گرفته است و با فرودگاه ایندرا گاندی بیست و پنج دقیقه و ۱۰ دقیقه تا سفارت‌ها، شرکت‌های مهم و مراکز خرید این شهر فاصله دارد. تمامی ۵۰۷ اتاق و سوئیت این هتل به امکانات مدرن مجهزند، در حالی که هر هفت طبقه‌ی این هتل نمای پانوراما از دهلی دارند.

شش رستوران و کافه و سرویس دهی بیست و چهار ساعته از خصوصیات این هتل است. اتاق‌های این هتل دکور و کف چوبی، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و وان، گاوصندوق، کافی میکر و مینی بار دارد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل حیات ریجنسی دهلی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 507
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ سونا/ جکوزی ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
نگهداری کودک سالن کنفرانس مبلمان تاکسی سرویس
تلویزیون حمام سشوار تلفن
یخچال آسانسور پارکینگ  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر