هتل جی دبلیو ماریوت نیو دهلی

دهلی, هتل های دهلی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 13 آبان 1397 13 آبان 1397


هتل جی دبلیو ماریوت نیو دهلی ایروسیتی

JW Marriott New Delhi hotel
هتل 5 ستاره

هتل جی دابلیو ماریوت نیو دهلی در فاصله ی 7 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی دهلی قرار دارد. ایستگاه متروی Aerocity تقریبا 200 متر از هتل فاصله دارد همچنین ایستگاه قطار دهلی نو 18.5 کیلومتر و ایستگاه راه آهن نصرالدین 22.7 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

اتاق های راحت هتل با امکانات تهویه مطبوع ،تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت و مینی بار همچنین یک کتری برقی و حمام اختصاصی تجهیز شده اند. خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

در هتل مرکز تناسب اندام و میز پذیرش 24 ساعته در اختیار مهمانان هستند. این هتل دارای سالنهای چندگانه کنفرانس و مهمانی با مساحت 24000 متر مربع است. گزینه های غذاخوری شامل آکیرا است که غذاهای ژاپنی و کره ای سرو می کند و انواع کیک، نان و شیرینی ها را می توان در فروشگاه شیرینی فروشی Delhi Baking Company تهیه کرد. مهمانان می توانند لذت های چشیدن غذاهای مختلف در رستوران K3 را در تمام طول روز به خود بدهند و انواع نوشیدنی ها را در Oval Bar و JW Lounge میل کنند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل جی دابلیو ماریوت نیو دهلی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 511
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ سونا/ جکوزی ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
نگهداری کودک سالن کنفرانس مبلمان تاکسی سرویس
تلویزیون حمام سشوار تلفن
یخچال آسانسور پارکینگ  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر