هتل تریدنت نریمان پوینت

بمبئی, هتل های بمبئی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 15 آبان 1397 15 آبان 1397


هتل تریدنت نریمان پوینت

Trident Nariman Point hotel
هتل 5 ستاره

هتل تریدنت نریمان پوینت هتلی 5 ستاره در جنوب شهر بمبئی هند است. برای مسافرانی که علاقمند به گشت و گذار در شهر زیبای بمبئی هستند هتل تریدنت انتخابی تمام عیار به شمار می رود. هتل در فاصله ی 2 کیلومتری جاذبه های دیدنی شهر واقع شده است و موقعیت بی نظیری در شهر داشته و دسترسی خوبی به بزرگترین دیدنی های شهر دارد.

مهمانان هتل تریدنت نریمان پوینتمی توانند از بازدید از دیدنی های شهر همچون مرکز نریمان ، ساختمان هوایی هند و مرکز ملی هنرهای نمایشی لذت ببرند. امکان استفاده از تعداد زیادی از خدمات بی نظیر و امکانات در این هتل در بمبئی فراهم است. مهمترین امکانات موجود در هتل شامل خدمات ویژه ی معلولین، انبار ، رستوران ، اینترنتWi-Fi در مکانهای عمومی، پارکینگ و دربان می باشد . علاوه بر این، همه ی اتاق ها انواع و اقسام وسایل رفاهی را در خود دارند.

بسیاری از اتاق ها حتی ناهار خوری جداگانه ، بطری آب ، پرده ، تهویه مطبوع و حمام دارند و بدین ترتیب سختگیرترین مهمانان راضیاز هتل باز می گردند. این هتل امکانات فوق العاده ای از جمله ماساژ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام ، سونای خشک و سونای بخار دارد و به شما کمک کند پس از یک روز پرمشغله خستگی را از تن به در کنید. با موقعیت و امکانات ایده آل، هتل تریدنت نریمان در بسیاری از زمینه ها در اوج است.

اگر قصد سفر به تور هند و تور بمبئی را دارید می توانید هتل تریدنت نریمان پوینت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بمبئی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بمبئی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بمبئی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 555
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
ماساژ استخر تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ امکانات معلولین نگهداری کودک سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی صندوق امانات تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
مبلمان حمام سشوار یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر