هتل تاج محل پالاس

بمبئی, هتل های بمبئی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 15 آبان 1397 15 آبان 1397


هتل تاج محل پالاس

Taj Mahal Palace hotel
هتل 5 ستاره

هتل لوکس و 5 ستاره تاج محل پالاس بمبئی در سال 1903 ساخته شده است ، این هتل 10 رستوران دارد و در سالن اسپای آن انواع ‏ماساژ درمانی های سنتی هندی ارائه می گردد.

میهمانان می توانند انواع غذاهای متنوع را در رستوران های این هتل میل کنند ، رستوران معروف ‏Wasabi‏ انواع غذاهای ‏ژاپنی را سرو می کند ، علاقه مندان به غذاهای چینی نیز می توانند رستوران چینی گلدن دراگون را امتحان کنند که در کنار ‏استخر قرار دارد. ‏

اتاق های این هتل دکوری به سبک و معماری هندی دارند ، این اتاق ها چشم انداز به سوی شهر ، دریا یا استخر دارند. داخل اتاق ‏ها تلویزیون 32 اینچ ، یک مینی بار و صندوق امانات موجود می باشد. تمامی اتاق ها تهویه کننده هوا دارند و حمام اختصاصی ‏هر اتاق نیز مجهز به لوازم بهداشتی نظیر شامپو و صابون می باشد. اینترنت ‏Wi-Fi‏ در اتاق ها به صورت رایگان در دسترس ‏است.

میهمانان می توانند برای ریلکس کردن به تاج سالن مراجعه کنند و از امکاناتی نظیر استخر و خدمات ماساژ بهره مند شوند. برای ‏بازدید از اماکن دیدنی شهر این هتل یک راهنمای خصوصی در اختیارتان قرار می دهد. ‏ هتل تاج محل پالاس در منطقه معروف ‏Colaba‏ واقع شده است و فاصله آن تا گالری ملی هنر معاصر 10 دقیقه می باشد که می ‏توان پیاده طی کرد. فرودگاه بین المللی بمبئی 16.2 مایل از این هتل فاصله دارد. ‏ منطقه ‏Colaba‏ برای افرادی که به تاریخ ، موزه و فرهنگ های مختلف علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد. ‏

اگر قصد سفر به تور هند و تور بمبئی را دارید می توانید هتل تاج محل پالاس را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بمبئی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بمبئی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بمبئی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 543
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
ماساژ استخر سونا/ جکوزی ترانسفر فرودگاهی
تاکسی سرویس امکانات معلولین نگهداری کودک سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی صندوق امانات تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
مبلمان حمام سشوار پارکینگ
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر