هتل تئاتر بوتیک باکو

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 25 شهریور 1397 25 شهریور 1397


هتل تئاتر بوتیک باکو

Teatro Boutique Hotel
هتل 4 ستاره

هتل تئاتر بوتیک باکو در سال 2013 افتتاح شده است و در خیابان رجبعلی واقع می باشد. پذیرش ها در این هتل از ساعت دو بعد از ظهر به بعد بوده و همینطور توریست ها و میهمانان تور باکو باید تا ساعت دوازده ظهر اتاق خود را تحویل دهند. کارکنان هتل به زبان های روسی، آذربایجانی، ترکی، روسی و ... صحبت کرده و خدماتی نظیر صندوق امانات، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، روزنامه رایگان در لابی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، ممنوعیت ورود حیوانات به هتل، سرویس دهی شبانه روزی و ... برای آن ها ارائه میدهند.

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل در کنار امکانات خاص خود دارای امکانات یکسانی مثل حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سرویس دهی 24 ساعت، ظافت روزانه به صورت رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس بیدارباش، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل تئاتر بوتیک را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 40
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
استخر سونا/ جکوزی بیلیارد ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سیستم صوتی
تاکسی سرویس سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار
حمام آشپزخانه مبلمان
تلفن یخچال آسانسور  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر