هتل بی لی تونگ پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

دسته‌بندی نشده 20 فروردین 1398 20 فروردین 1398


هتل بی لی تونگ پوکت

B-Lay Tong Phuket
هتل 5 ستاره

هتل بی لی تونگ پوکت B-Lay Tong Phuket ، جز هتل های ۵ ستاره پوکت است. با اقامت در هتل بی لی تونگ پوکت از بهترین امکانات و خدمات در سطح جهانی بهره ببرید. این هتل لوکس و مدرن در انتهای شمالی ساحل پاتونگ واقع شده است و مشرف به مناظر زیبایی از دریای آندامان می باشد. هتل دارای استخر است و اتاق های هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم هستند. اتاق های هتل بزرگ، مجهز به سیستم تهویه و دارای تخت هایی بزرگ و لوکس و همچنین تلویزیون هستند. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز و هم چنین مشرف به دریا هستند. هتل بی لی تونگ پوکت تا مرکز خرید جانگسیلون کمتر از ۲ کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی پوکت ۳۰ دقیقه فاصله دارد. سرویس دهی ۲۴ ساعته برای اتاق های هتل انجام می شود. هتل دارای باشگاه ورزشی مجهز و کتابخانه می باشد. هتل دارای سالن نشیمن جداگان با دو تلویزیون بزرگ است. انواع غذاهای دریایی تازه و غذاهای بین المللی در رستوران B-Hive سرو می شود. هتل دارای یک بار ساحلی و یک کلاب شبانه هم می باشد که انواع نوشیدنی ها در آن ها سرو می شود. کارکنان هتل به زبان شما صحبت می کنند! با اقامت در هتل بی لی تونگ پوکت می توانید به راحتی به مناطق تفریحی گردشگری پاتونگ دیدنی های پوکت دسترسی داشته باشید. سواحل ماسه ای زیبا و آب های فیروزه ای و مراکز خرید مدرن و بازار های سنتی همه در نزدیکی این هتل هستند. اتاق های هتل دکوراسیونی به سبک Feng Shui دارند. هتل دارای یک باغ زینتی کوچک است که خدمه ی آن تایلندی های خونگرم هستند. این اقامتگاه مدرن دارای سرویس اینترنت بی سیم می باشد و برای اقامت در پوکت یک انتخاب عالی است. این هتل در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در سال ۲۰۱۱ بازسازی شده است. کودکان و تخت اضافه : استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب ۱۵۰۰ بات است. در اتاق ها فضایی برای تخت مخصوص کودک وجود ندارد. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه وجود داد. برای استفاده از تخت اضافه و یا تخت مخصوص کودک باید از قبل با مدیریت هماهنگ کرد. هزینه های اضافی با هزینه کلی محاسبه نمی شوند و باید به طور جداگانه محاسبه شوند. میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل بی لی تونگ را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 123
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
پارک آبی
کافی نت
تاکسی سرویس
کافی شاپ
سونا/ جکوزی
صندوق امانات
پارکینگ
مینی بار
ماساژ
خشکشویی
سالن کنفرانس
سشوار
سالن بازی
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
 
       

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر