هتل بندیس بیچ

بدروم, هتل های بدروم, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 16 تیر 1397 16 تیر 1397


هتل بندیس بیچ

Bendis Beach Hotel
هتل 4 ستاره

هتل بندیس بیچ بدروم در ساحل Turgutreis قرار دارد دارای ساحل اختصاص همراه با امکانات کامل برای آفتاب گرفتن و ریلکس کردن کنار ساحل می باشد. علاوه بر آن بندیس بیچ دارای استخر روباز ، مرکز اسپا ، سونا و حمام ترکی نیز می باشد.
اتاق های هتل بندیس بیچ در رنگهای سفید و آبی تزیین شده اند که شبیه به خانه های معمول شهر بدروم می باشد. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون ، صندوق امانات ، تهویه کننده هوا و مینی بار می باشد و همچنین تمامی این اتاق ها بالکن اختصاصی نیز دارند.
رستوران هتل صبحانه ، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند. این هتل دارای یک محوطه ایده آل و مناسب برای موج سواری می باشد. همچنین میهمانان هتل می توانند از مرکز بدنسازی یا زمین تنیس نیز استفاده کنند.
مرکز شهر Turgutreis فقط ۷ کیلومتر از این هتل فاصله دارد و مرکز شهر بدروم نیز در ۲۵ کیلومتری آن می باشد. فاصله فرودگاه میلاس بدروم تا هتل بندیس بیچ ۶۰ کیلومتر است.
Akyarlar برای افرادی که به ساحل ، استراحت کردن کنار دریا و طبیعت علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل بندیس بیچ را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 141 اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
ماساژ سالن بازی کودکان سونا/ جکوزی استخر
بیلیارد زمین تنیس پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
رستوران مینی بار سشوار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی
آسانسور
 
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر