هتل بست وسترن ۲۰۰۰

آنکارا, هتل های آنکارا, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 3 خرداد 1397 6 خرداد 1397


هتل بست وسترن ۲۰۰۰

BEST WESTERN Hotel Ikibin-2000
هتل 4 ستاره

هتل بست وسترن 2000 واقع در مرکز آنکارا نزدیک به بسیاری از ادارات دولتی، سفارتخانه ها، و مراکز تجاری و فرهنگی است. هتل یک مرکز تجاری 24 ساعته و کارکنان چند زبانه دارد.

هتل بست وسترن 2000 در محل خوبی واقع شده است و برای بازدید از آنکارا، پایتخت و مرکز اداری ترکیه، مناسب می باشد. مرکز تجاری 24 ساعته پاسخگوی نیازهای مهمانانی است که به کسب و کار مشغولند و به آنان خدمات منشی گری و ترجمه و همچنین پشتیبانی کار- از کامپیوتر، پرینتر و اسکنر تا دسترسی به اینترنت پر سرعت، فتوکپی و فکس- عرضه می کند و همه این امکانات به راحتی در دسترس مهمانان هستند.

اتاق های این هتل کاملا مجهز می باشند و دکوراسیون ساده و امکانات مدرن از جمله اینترنت وایرلس پر سرعت و میز کار دارند. موقعیت مرکزی عالی و امکانات تجاری گسترده، هنگام بازدید از آنکارا این هتل را انتخابی ایده آل می سازد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنکارا را دارید می توانید هتل بست وسترن 2000 را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنکارا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنکارا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنکارا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 61 کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی پارکینگ صندوق امانات
رستوران مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق خشکشویی
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر