هتل بست وسترن پریمیر سوکاموت بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 1 اسفند 1397 1 اسفند 1397


هتل بست وسترن پریمیر سوکاموت

Best Western Premier Sukhumvit Hotel
هتل 4 ستاره

هتل بست وسترن پریمیر سوکاموت بانکوک در قلب شهر در سوکومویت ۱ قرار دارد. این هتل خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاه BTS Skytrain را ارائه می دهد. این هتل یک استخر ، سالن بدنسازی دارد و اینترنت رایگان Wi-Fi در سراسر هتل در دسترس می باشد.
این هتل ۵۰۰ متر از ایستگاه BTS Skytrain فاصله دارد و فاصله آن تا مرکز خرید پلاتینوم و سنترال ورد دپارتمان استور ۲ کیلومتر می باشد. فاصله فرودگاه Suvarnbhumi تا این هتل ۴۰ کیلومتر است.
اتاق های هتل بست وسترن بسیار مدرن و مجلل دکور شده اند ، هر اتاق یک تلویزیون ماهواره ای ۴۰ اینچ همراه با پخش کننده DVD ، محوطه نشیمن ، مینی بار ، صندوق امانات و چای/قهوه ساز می باشند. حمام اختصاصی هر اتاق دارای سشوار و حوله می باشند.
خدمات خشکشویی و راهنمایی تور در این هتل ارائه می گردد. همچنین به درخواست مسافرین ترنسفر فرودگاهی نیز با هزینه جداگانه انجام می شود.
واتانا برای افرادی که به شبگردی ، خرید کردن و غذاخوردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل بست وسترن پریمیر سوکومویت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 145
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
استخر
امکانات معلولین
تاکسی سرویس
مینی بار
فروشگاه
صندوق امانات
پارکینگ
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سالن کنفرانس
سشوار
سیستم صوتی
آسانسور
 
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر