هتل بایوک اسکای بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 28 بهمن 1397 28 بهمن 1397


هتل بایوک اسکای بانکوک

Baiyoke Sky
هتل 4 ستاره

هتل بایوک اسکای بانکوک  با ارائه ی مناظر پانوراما از شهر بانکوک، در ۸۸ طبقه ساخته شده و به عنوان بلندترین هتل تایلند شناخته می شود و دارای سکوی دیدبانی، پشت بام چرخان و ۷ رستوران می باشد. از اینجا ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار Rachaprarop و ۲۵ دقیقه با قطار تا فرودگاه Suvarnabhumi فاصله است.اتاق های هتل بسیار لوکس هستند و منظره ای از آسمان شهر بدست می دهند. حمام خصوصی، تلویزیون، یخچال کوچک، ماهواره، چای/قهوه ساز و حمام خصوصی برای هر اتاق فراهم شده است. کلوپ ورزشی انواع ماساژها و امکانات پرورش اندام را ارائه می دهد. یک سالن آرایش هم در کنار آن مستقر شده است. زمین بازی گلف، استخر فضای باز، سوپر مارکت و دفتر توریستی از امکانات تکمیلی هتل هستند. کافی شاپ Sky با غذاهای تایلندی و بین المللی به صورت ۲۴ ساعته مشغول سرویس دهی است. رستوران اصلی هتل نیز به صورت سلف سرویس انواع غذاهای دریایی و بین المللی را سرو می کند. تفریحات زنده و نوشیدنی نیز در کافه موسیقی واقع در پشت نام ارائه می شوند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل بایوک اسکای را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 660
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
کافی نت
ماساژ
تاکسی سرویس
کافی شاپ
صندوق امانات
استخر کودکان
پارکینگ
مینی بار
نگهداری کودک
پارک آبی
فروشگاه
بیلیارد
سالن بازی کودکان
سونا/ جکوزی
خدمات 24 ساعته اتاق
زمین تنیس
خشکشویی
استخر
سالن کنفرانس
   
غواصی
 
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر