هتل باکسوس

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی 23 مرداد 1397 25 مرداد 1397


هتل باکسوس

Baxos Hotel
هتل 3 ستاره

هتل باکسوس در قلب شهر ایروان و با فاصله 10 دقیقه تا تئاتر اوپرا قرار گرفته است. دسترسی به اینترنت Wi-Fi در این هتل به صورت رایگان امکان پذیر است.

هر یک از اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت و تهویه کننده هوا هستند. حمام اختصاصی هر اتاق نیز دارای دوش ، لوازم بهداشتی رایگان و حوله می باشد. چشم انداز اتاق ها به سوی شهر است. همچنین برخی اتاق ها محوطه جدا برای نشستن دارند.

رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگوی میهمانان می باشد همچنین میز تور هتل نیز می تواند اطلاعات لازم درباره جاذبه های گردشگری شهر ارائه دهد. پارکینگ هتل نیز رایگان می باشد. خدمات ماساژ به درخواست میهمانان هتل با هزینه مجزا صورت می گیرد.

رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی را سرو می کند. ایستگاه متروی Yeritasardakan با فاصله 5 دقیقه پیاده از این هتل قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی Zvartnots نیز در فاصله 9 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل باکسوس را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


پارکینگ تاکسی سرویس سالن کنفرانس اینترنت wifi رایگان
رستوران
کافی شاپ
مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی سرویس چای آشپزخانه
مبلمان یخچال سشوار تلفن
حمام آسانسور    
       
       
 


آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر