هتل بانیان تری پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 18 فروردین 1398 18 فروردین 1398


هتل بانیان تری پوکت

Banyan Tree Phuket
هتل 5 ستاره

هتل بانیان تری  پوکت در منطقه ساحلی و هم مرز دریای آندامان بنا شده است . هتل بانیان تری پوکت از ویلا های لوکس و زیبا تشکیل شده و از ویژگی های ویلاها استخر جت در هوای آزاد و در محوطه باز می باشد . هتل بانیان تری ۲۰ دقیقه تا فرودگاه بین المللی شهر پوکت مسافت دارد . هتل بانیان تری پوکت همچنین ۳۰ دقیقه تا ساحل پاتونگ راه دارد و به تفریحات و بازی های ساحلی و ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری به راحتی دسترسی دارد . مهمانان هتل می توانند از ماساژ آرامش بخش لذت ببرند و یا از زمین تنیس و امکانات ورزشی دیگر استفاده کنند . دکوراسیون ویلاها به صورت تایلندی است و با مبل های چوبی مزین شده است . در ویلاها امکانات رفاهی شامل یک تلویزیون صفحه تخت ، پخش دی وی دی و اینترنت آزاد وجود دارد . در هتل بانیان تری پوکت ۲ بار و کافه موجود است که در تمام طول روز و ۲۴ ساعته سرویس ارائه میدهند . تعطیلات خود را در هتل گرمسیری بانیان تری پوکت بگذرانید.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل بانیان تری را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 173
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
ماساژ
کافی نت
تاکسی سرویس
کافی شاپ
سونا/ جکوزی
صندوق امانات
پارکینگ
مینی بار
استخر
خشکشویی
آسانسور
آشپزخانه
سالن کنفرانس
خدمات 24 ساعته اتاق
یخچال
سرویس چای
سشوار
حمام
تلفن
مبلمان
     
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر