هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 18 فروردین 1398 18 فروردین 1398


هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت

Banthai Beach Resort & Spa
هتل 4 ستاره

هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت در امتداد ساحل پاتونگ و در کنار ماسه های سفید و یک جامعه پر رونق محلی جای گرفته ، که ۲ دقیقه پیاده تا ساحل مسافت دارد . از ویژگی های بارز هتل بانتای بیچ ریزورت میتوان به ۳ استخر در فضای باز و آبگرم لوکس اشاره کرد . هتل بانتای بیچ ریزورت حدود ۵۰۰ متر دورتر از بازار جانگسیلون و منطقه زندگی شبانه جاده بنگلارود قرار دارد ، در حالی که فرودگاه بین المللی پوکت ۲۵ کیلومتر تا هتل فاصله است . در آدرس ۹۴ Thaveewong جاده، Patong ساحل، ۸۳۱۵۰ Patong ساحل، تایلند واقع شده است که یکی از هتل های کشور تایلند می باشد این هتل ۴ ستاره در مقایسه با دیگر هتل های ۴ ستاره رتبه چشم گیری ندارد و در صورتی که می خواهید در هزینه صرفه جویی کنید به هتل ۳ ستاره با رتبه بالاتر بروید این هتل درپوکت واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور پوکت دارد . از مهمترین ویژگی های میتوان پارکینگ رایگان و اتاق غیر سیگاری و رستوران و آبگرم و مرکز تناسب اندام و شاتل فرودگاه و وای فای رایگان و استخر روباز را نام برد . جهت دسترسی به مناطق دیگر شهر از وسایل نقلیه عمومی و یا تاکسی موجود در اطراف هتل استفاده کنید . در صورتی که امکانات و هزینه ی Banthai Beach Resort & Spa برای شما مناسب بود این مکان را انتخاب نمایید .لازم به ذکر است اتاق ها در ساعت ۲:۰۰ PM – 12:00 AM به مسافر تحویل داده شده و در ساعت از مسافر تحویل گرفته میشود که به شما زمان کافی برای آماده کردن و بسته بندی چمدان ها را میدهد. اتاق های هتل بانتای بیچ ریزورت به سبک تایلندی مزین شده و از ویژگی های یک تلویزیون ، گاوصندوق و مینی بار برخوردار است . حوله ساحل ، یک تنپوش و دمپایی نیز ارائه شده است . لوازم آرایش رایگان و وان حمام را می توانید در حمام اختصاصی پیدا کنید . هتل بانتای بیچ ریزورت یک سرویس شاتل رایگان به شهر پوکت ارائه می دهد . چند رستوران در مرکز خرید پلازا انواع غذاها ، اعم از فرانسوی و مکزیکی ارائه میدهد . نوشیدنی ها و تنقلات را می توانید در کافه ها ، میخانه ایرلندی و یک کافی شاپ سرو کنید .

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل بانتای بیچ ریزورت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 290
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
پارک آبی
کافی نت
تاکسی سرویس
کافی شاپ
سونا/ جکوزی
صندوق امانات
پارکینگ
مینی بار
ماساژ
خشکشویی
سالن کنفرانس
سشوار
سالن بازی
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
 
       

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر