هتل ای وان پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 25 آذر 1397 9 بهمن 1397


هتل ای وان

A One The Royal Cruise
هتل 4 ستاره

هتل ای وان در مقابل ساحل پاتایا قرار گرفته و یک هتل منحصربفرد با زمینه ی دریایی می باشد. یک استخر در فضای باز، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان در اماکن عمومی از امکانات تکمیلی هتل هستند.تئاترTiffany حدود ۳۵۰ متر و کافه ی Hard Rock حدود ۷۰۰ متر با این هتل فاصله دارند. یک شاتل رایگان هم به مقصد خیابان Walking Street، پلاژ رویال گاردن و مرکز خرید معروفCentral Festival تدارک دیده شده است.

تمام اتاق ها با سایه روشنی از رنگ های سفید و آبی تزئین شده اند. در هر اتاق می توانید امکاناتی از قبیل چای/قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، حوله و کفش راحتی را بیابید.مرکز پرورش اندام و سونا هم در هتل فراهم هستند. در لژ Compass Karaoke می توانید در کلاس های خوانندگی شرکت کنید یا از رقص و برنامه های مفرح و زنده ی Boat Music Place لذت ببرید.

کرایه ی دوچرخه و نیز هماهنگی برای تورهای سیاحتی در دفتر توریستی هتل قابل انجام می باشد. مهمانان می توانند از غذاهای غربی و تایلندی تهیه شده در رستوران Maritime و نیز غذاهای بین المللی که در رستوران Harbour به صورت تخصصی تهیه می شوند، میل نمایند. نوشیدنی نیز در کافه ی Blue Wave در کنار استخر و نیز در لژ پیانو سرو می شود.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل ای وان را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 465
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
استخر استخر کودکان سالن بازی کودکان پارک آبی
ماساژ سونا/ جکوزی بیلیارد زمین تنیس
صندوق امانات پارکینگ تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
نگهداری کودک فروشگاه خشکشویی ورود حیوانات خانگی آزاد
سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار حمام سرویس چای آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر