هتل ایبیس پاتونگ پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 26 اسفند 1397 26 اسفند 1397


هتل ایبیس پاتونگ پوکت

ibis Phuket Patong
هتل 3 ستاره

هتل ایبیس پاتونگ پوکت در یک خلیج بسیار آرام در پوکت واقع شده و دارای ۲۶۰ اتاق با طراحی مدرن می باشد و تنها ۵۰۰ متر تا ساحل پاتونگ فاصله دارد. هتل ایبیس به اندازه ۴۵ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد و در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی تا ساحل مشهور پاتونگ است. مهمانان هتل چند دقیقه تا کافه ها ، رستوران ها و مراکز خرید اطراف فاصله دارند و امکاناتی چون اینترنتWI-FI  در هر اتاق فراهم می باشد. تمام امکانات مدرن در فضایی سرگرم کننده و آرام در اختیار شماست. برای صرف غذا ، مهمانان می توانند در رستوران هتل غذاهای سنتی تایلندی میل کنند و یا در سطح شهر از غذاهای دکه های فروش مواد غذایی متعدد لذت ببرند. این هتل در منطقه ی ساکت و آرام پاتونگ قرار گرفته و با این حال تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا خیابان بانگلا و ۵ دقیقه تا ساحل فاصله دارد. توریست ها اوقات خوشی را در این هتل سپری خواهند کرد و می توانند از استخر عظیم و برنامه های تفریحی هتل استفاده کنند. امکان کرایه ی دوچرخه و ماشین برای گردش در اطراف هتل و مسافت های طولانی تر نیز وجود دارد.
می توانید پس از استراحت در اتاق های مدرن و مجلل، برای خرید به خارج از هتل بروید. ساحل نیز همواره در دسترس است. یک مرکز پارتی در نزدیکی هتل قرار گرفته ولی به اندازه ای فاصله دارد که مخل آسایش مهمانان هتل نباشد.
رستوران تایلندی انواع تاپا (لقمه های غذایی) را آماده می کند. می توانید غذای خود را هرگونه که دوست دارید سفارش دهید. در کافه ی هتل هم انواع نوشیدنی به طور ۲۴ ساعته سرو می شود.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل ایبیس پاتونگ را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 258
اینترنت wifi رایگان
خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات
ماساژ
کافی نت
خشکشویی
تلویزیون
استخر
رستوران
سالن کنفرانس
سشوار
کافی شاپ
مبلمان
حمام
تلفن
مینی بار
آسانسور
یخچال
سیستم صوتی
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر