هتل ایبیس استایل گوا کالانگوت

گوا, هتل های گوا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 18 مهر 1397 18 مهر 1397


هتل ایبیس استایل گوا کالانگوت

ibis Styles Goa Calangute hotel
هتل 4 ستاره

هتل ایبیس استایل گوا کالانگوت گوا در منطقه کالاگونته در گوآ، در 8 کیلومتری پاناجی واقع شده است. در این هتل یک استخر روباز، بار و چشم اندازی به استخر هتل موجود است.

در هر اتاق هتل یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز به دمپایی و وسایل بهداشتی رایگان موجود است. برخی اتاق ها دارای نشمین نیز می باشند.

یک فروشگاه خرید سوغاتی در هتل موجود است. در این هتل امکانات تفریحی مانند میز پینگ پنگ و کرایه رایگان دوچرخه نیز ارائه می شود. از هتل ایبیس استایلز گوآ کالانگوته تا “Candolim” 1.9 کیلومتر، تا آنجوآنا 5.3 کیلومتر و تا فرودگاه دابولیم 19.3 کیلومتر فاصله دارد.

براساس بازبینی های مستقل، این هتل، بخش محبوب کالانگوته معرفی شده است.

هتل ایبیس استایلز یکی از هتل های مقرون به صرفه در کالانگوته است. به نظر میهمانان خدمات این هتل در مقایسه با سایر هتل فراتر از پولی است که پرداخت کرده اند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل ایبیس استایل گوا کالانگوت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 197
صندوق امانات اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ تاکسی سرویس استخر آسانسور
رستوران سرویس چای مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام
سشوار
مبلمان تلفن
یخچال آشپزخانه
 
 
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر