هتل اکساسیور

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی 15 شهریور 1397 15 شهریور 1397


هتل اکساسیور

Excelsior Hotel
هتل 5 ستاره

هتل اکساسیور ۵ ستاره از هتل های لوکس و تاپ آذربایجان و شهر باکو می باشد. فاصله ی این هتل تا فرودگاه باکو با ماشین تنها ۵ دقیقه است. اتاق های هتل دارای استایل ها و طراحی های مختلفی می باشند، از اتاق های مدرن گرفته تا اتاق های کلاسیک که هرکدام زیبایی خودشان را دارند. برخی از امکانات این هتل شامل یک استخر شنای بزرگ و خدمات عالی اسپا می باشد.

به طور حتم هنگام ورود به هتل در نگاه اول لابی زیبا و بزرگ آن با کفپوش مرمر نظرتان را جلب خواهد کرد. تمامی اتاق های هتل دارای یک تلویزیون ماهواره ای ، لوازم تهیه نوشیدنی داغ و مبلمان با کیفیت می باشند. برخی از اتاق ها نیز دارای تلویزیون LCD و جکوزی هستند.

میهمانان میتوانند از صبحانه ی بوفه رستوران لوکس هتل لذت برده و غذاهای دریایی و ماهی معروف آن را امتحان کنند. همچنین کافه ی هتل گلچینی از چای های خوشمزه را به همراه خوراکی های لذیذ سرو میکند.

این هتل دارای یک باشگاه ورزشی فوق مدرن و زمین تنیس می باشد. همچنین خدمات ماساژ و سونا در دسترس میهمانان می باشد.

فاصله ی هتل تا ایستگاه قطار ۴ کیلومتر بوده و آثاری مانند میدان آبشار و کاخ ریاست جمهوری تنها ۵ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل اکساسیور را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 61
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
باشگاه بدنسازی
ماساژ
زمین تنیس پارکینگ صندوق امانات
رستوران مینی بار سالن کنفرانس خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی      
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر