هتل اچ رزیدنس بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 28 بهمن 1397 28 بهمن 1397


هتل اچ رزیدنس بانکوک

H Residence Hotel
هتل 3 ستاره

هتل اچ رزیدنس بانکوک در منطقه تجاری ساتورن بانکوک قرار دارد. این هتل دارای دکوری ترکیبی از طراحی تایلندی و مدرن می باشد، یک استخر روباز دارد و اینترنت WiFi به صورت رایگان در دسترس می باشد. خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاه سریع السیر Surasak ارائه می شود.
اتاق های این هتل دارای رنگبندی روشن و گرم هستند و کفپوش آنها چوبی می باشد ، اتاق ها مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون ۳۲ اینچ ، صندوق امانات و حمام اختصاصی می باشند.
اچ رزیدنس ۳۰ دقیقه تا پارک لومپینی فاصله دارد. فاصله فرودگاه Suvarnabhumi تا هتل ۴۰ کیلومتر می باشد. پارکینگ هتل رایگان است.
برای افرادی که علاقه به ورزش کردن دارند نیز سالن بدنسازی موجود است ، میهمانان همچنین می توانند از خدمات اسپا نظیر ماساژ و سونا نیز استفاده کنند.
رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی و آسیایی را سرو می کند. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود.
منطقه ساتورن برای افرادی که علاقه به فرهنگ مردم مختلف ، بازدید از جاذبه های تاریخی و دیدنی و معبد ها دارند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل اچ رزیدنس را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 113
اینترنت wifi رایگان
سالن بازی کودکان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
صندوق امانات
باشگاه بدنسازی
امکانات معلولین
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
ماساژ
پارکینگ
استخر
خشکشویی
سونا/ جکوزی
آسانسور
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر