هتل او گوا

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 24 مهر 1397 24 مهر 1397


هتل او گوا

The O Hotel
هتل 5 ستاره

هتل پنج ستاره او گوا پیاده تنها ۵ دقیقه با ساحل کاندولیم در هند فاصله دارد. هتل دارای اتاق های سیگار ممنوع می باشد و برخی دیگر از اتاق های آن دارای حیاط رو به دریا و سرویس ۲۴ ساعته می باشند.

این هتل دارای 3 گزینه ناهار خوری ، آبگرم و یک استخر در فضای باز می باشد . هتل او گوا در نزدیکی جاذبه های معروف شهر هند قرار گرفته است . اتاق های مدرن هتل او گوا از ویژگی های کفپوش چوبی جنگلی و مبلمان برخوردار است و آنها با یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابل ، مینی بار و حمام خصوصی با وان و دوش مجهز شده اند .

ساحل کاندولیم (Candolim) انواع ورزش های آبی مانند پاراسیلینگ و جت اسکی ارائه میدهد . Kitsch غذاهای بین المللی ارائه میدهد ، در حالی که هاراجوکو دارای غذاهای آسیایی است . رستوران Adda نیز غذاهای محلی ارائه می دهد . هتل او گوا 35 کیلومتر تا ایستگاه راه آهن Thivim و 48 کیلومتر تا فرودگاه دابولیم (Dabolim) مسافت دارد . در این هتل برای راحتی شما خدمات شاتل فرودگاهی فراهم است .

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل او گوا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 75
صندوق امانات اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ تاکسی سرویس استخر صندوق امانات
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
سشوار
حمام تلفن
سرویس چای آشپزخانه
مبلمان
یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر