هتل اولیویا

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 30 تیر 1397 30 تیر 1397


هتل اولیویا

Hotel Olivia
هتل 3 ستاره

هتل اولیویا کوش آداسی دارای یک باغ گرمسیری است که دارای موز و درختان نخل می باشد و تا ساحل ۴۰۰ متر فاصله دارد. این هتل یک استخر روباز در این باغ پر از درخت دارد و اتاق های آن دارای بالکنی با نمای زیبا از دریای اژه می باشند.
تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه کننده هوا بوده و دیوارهای آنها ضد صدا می باشند. بالکن های اتاق ها مبله است و حمام اختصاصی هر اتاق سشوار دارد.
در این هتل برای کودکان نیز استخر و زمین بازی وجود دارد ، برای آفتاب گرفتن نیز تخت آفتاب موجود است. لابی هتل برای مطالعه مجله و روزنامه مناسب می باشد.
رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد و در کرایه ماشین به مسافرین کمک می کند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۸۰ کیلومتر از این هتل فاصله دارد ، امکان ارائه خدمات ترنسفر فرودگاهی نیز وجود دارد.
شهر کوش آداسی با رستوران ها و فروشگاههای آن فقط ۷ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و با اندکی فاصله از هتل سینما ، سوپرمارکت و غذاخوری وجود دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل اولیویا را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 28 اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی استخر کودکان
سونا/ جکوزی استخر پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
رستوران مینی بار صندوق امانات خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی
     
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر