هتل امپریال پالاس

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 3 شهریور 1397 3 شهریور 1397


هتل امپریال پالاس

Imperial Palace Hotel
هتل 4 ستاره

با یک پیاده روی ۵ دقیقه ای از هتل امپریال پالاس ایروان می‌توانید به موزه Matenadaran Museum برسید. هتل ۱۰ دقیقه با خانه-موزه House-Museum of Aram Khacaturian فاصله دارد. تئاتر اپرای ارمنیان و موزه خانگی Aram Khacaturian با فاصله ده دقیقه از این هتل قرار دارند. برای رسیدن به ایستگاه قطار شهری ۱۰ دقیقه با ماشین راه است. فاصله زمانی هتل ۴ ستاره امپریال پالاس ایروان Imperial Palace Hotel Yerevan تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس ۱۵ دقیقه می باشد. این هتل دارای اتاق های مجهز به تهویه کننده هوا و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد.
تمامی اتاق ها یک مینی بار ، تلویزیون ، کتری و حمام اختصاصی همراه با سشوار دارند. میهمانان می توانند از غذاهای اروپایی ، ارمنی و گیاهی که در رستوران هتل تهیه می شود امتحان کنند. در صورت درخواست منوی رژیمی هم ارائه می شود. صبحانه روزانه به صورت بوفه و منوی باز سرو می شود.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل امپریال پالاس را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 77
کافی نت اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی
ماساژ استخر
تاکسی سرویس
پارکینگ
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی آشپزخانه سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار تلفن مبلمان حمام
یخچال
آسانسور    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر