هتل ال کی رونسانس پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 21 آذر 1397 9 بهمن 1397


هتل ال کی رونسانس

LK Renaissance Hotel
هتل 4 ستاره

هتل ال کی رونسانس پاتایا در حاشیه ی خیابان Second Pattaya واقع شده و دارای امکاناتی همچون استخر فضای باز و جکوزی می باشد. خیابان معروف Walking Street، کافه Hard Rock و مرکز خرید Royal Garden در ۱٫۱ کیلومتری هتل قرار گرفته اند. پس از ۸۶ کیلومتر می توانید به فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi در بانکوک برسید. اتاق های وسیع با دکوراسیون اروپایی به وای فای رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر، حمام با وان و کاناپه های راحت در اتاق نشیمن مجهز می باشند.

یک استخر در فضای باز با ۳ بالکن مخصوص آفتابگیری، اتاق بخار و سونا از امکانات تکمیلی هتل می باشند. رستوران Cherry که در طبقه ی همکف واقع شده، در تمام طول روز با غذاهای بین المللی از شما پذیرایی می کند. همچنین هر روز صبحانه ی آمریکایی برای شما تدارک دیده شده است.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل ال کی رونسانس را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 62
اینترنت wifi رایگان ماساژ استخر
رستوران صندوق امانات نگهداری کودک خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی      
       
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر