هتل اشلی هایتس پاتونگ پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 19 اسفند 1397 19 اسفند 1397


هتل اشلی هایتس پاتونگ پوکت

The ASHLEE Heights Patong Hotel
هتل 4 ستاره

هتل اشلی هایتس پاتونگ پوکت  تایلند ۸ دقیقه تا ساحل پاتونگ و جاذبه های معروف پوکت مسافت دارد . همچنین هتل اشلی هایتس پاتونگ پوکت یک پیاده روی ۵ دقیقه ای از بازار شب پاتونگ و ۵ دقیقه از ساحل کارون راه دارد . این هتل یک درایو ۲۵ دقیقه ای از شهر پوکت و ۴۵ دقیقه تا فرودگاه بین المللی پوکت مسافت دارد . هتل مدرن اشلی هایتس پاتونگ پوکت وای فای رایگان ، استخر روباز در عرشه خورشید و کافی شاپ ارائه میدهد . این هتل خدمات شاتل رایگان به ساحل پاتونگ ، مرکز خرید جانگسیلون و جاده بنگلارود فراهم می کند . اتاقهای هتل اشلی هایتس پاتونگ پوکت به خوبی طراحی شده و با نقاشی و مداد رنگی مزین شده ، و به طور کامل دارای امکانات تهویه مطبوع ، یک تلویزیون صفحه تخت ، بالکن خصوصی ، مینی بار و حمام دوش آب گرم می باشد . برخی از اتاق ها رو به منظره کوهستان قرار گرفته است . کافی شاپ هتل اشلی هایتس پاتونگ پوکت غذاهای بین المللی و محلی ارائه میدهد .

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل اشلی هایتس پاتونگ را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 77 استخر اینترنت wifi رایگان خشکشویی
رستوران خشکشویی کافی نت تاکسی سرویس
کافی شاپ سیستم صوتی مبلمان پارکینگ
مینی بار حمام صندوق امانات تلویزیون
خدمات 24 ساعته اتاق یخچال سشوار تلفن
آسانسور      
       
       

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر