هتل اس کی پریمیوم پارک

دهلی, هتل های دهلی, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 13 آبان 1397 13 آبان 1397


هتل اس کی پریمیوم پارک

S K Premium Park hotel
هتل 4 ستاره

هتل اس کی پریمیوم پارک در دهلی قرار گرفته است و دارای یک استخر روباز بر روی پشت بام می باشد. مسافران هند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب نموده اند می توانند در تمامی قسمت های هتل از اینترنت بیسیم به صورت رایگان استفاده نمایند.

این هتل کمتر از 16 کیلومتر از جاذبه های دیدنی دهلی مانند دروازه هند فاصله دارد. هتل اس کی پریمیوم پارک دارای 57 اتاق می باشد که با وسایل چوبی دکور شده اند و کف آن ها تماماً پارکت می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت با کانال های محلی، مینی بار، چای و قهوه ساز، میز، صندوق امانات، تلفن، سشوار، اتو، سیستم تهویه هوا و کمد لباس می باشند.

کارکنان هتل به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می کنند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور هند می باشند. اگر اهل ورزش کردن می باشید می توانید از باشگاه بدنسازی مجهز هتل استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به پارکینگ رایگان، صرافی، خدمات نگهداری کودک و اجاره اتومبیل اشاره نمود.

رستوران هتل انواع غذاهای هندی، چینی و آسیایی را ارائه می نماید و به صورت 24 ساعته می توانید قهوه تازه سفارش دهید. در بار هتل نیز انواع نوشیدنی ها قابل سفارش می باشد.

فرودگاه بین المللی شهر دهلی در فاصله 8 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل اس کی پریمیوم پارک را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 57
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
سالن کنفرانس نگهداری کودک سالن بازی کودکان تاکسی سرویس
تلویزیون حمام سشوار تلفن
مبلمان آسانسور    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر