هتل آی تی سی موقال آگرا

آگرا, هتل های آگرا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 11 مهر 1397 11 مهر 1397


هتل آی تی سی موقال آگرا

ITC Mughal Agra hotel
هتل 5 ستاره

هتل آی تی سی موقال آگرا در محیطی سرسبز با مساحت 35 هکتار قرار گرفته است. ابن هتل به اتاق های لوکسش افتخار می کند. مهمانان می توانند در استخر روباز بزرگ یا با انتخاب 4 گزینه غذاخوری در هتل اقامت خوبی داشته باشند. این هتل در 3 کیلومتری تاج محل باستانی و اگرا فورت واقع شده است. این هتل همچنین 6 کیلومتر با ایستگاه قطار آگرا فاصله دارد. فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی 250 کیلومتر با هتل فاصله دارد و خدمات ترنسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه در دسترس می باشد.

اتاق ها دارای مبلمان مجلل با سیستم تهویه هوا ، تلوزیون صفحه تخت ، بارکوچک ، و امکانات قهوه / چای ساز می باشند. سرویس بهداشتی مدرن شامل امکانات دوش و محصولات /آرایشی و بهداشتی رایگان می باشد. مهمانان می توانند از باربیکیو لذت ببرند. این هتل مرکز تجارت و باشگاه بدنسازی را ارائه می دهد.

پذیرش 24 ساعته هتل به مهمانان برای هماهنگی سفر کمک می کند ، خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس می باشد. رستوران پشواری Peshwari غذا های شمال غرب هندوستان را سرو می کند و تاج بانو رستوران 3 بوفه ای که غذا های خاص هندی را ارائه می دهد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور آگرا را دارید می توانید هتل آی تی سی موقال را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آگرا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آگرا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آگرا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 233
اینترنت wifi رایگان پارکینگ باشگاه بدنسازی
ماساژ استخر سالن کنفرانس
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
مینی بار کافی شاپ خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی تلویزیون نگهداری کودک سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار مبلمان تلفن صندوق امانات
آسانسور      
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر