هتل آکواتک

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 27 مرداد 1397 27 مرداد 1397


هتل آکواتک

Aquatek Resort and SPA
هتل 4 ستاره

هتل آکواتک ایروان یک پارک آبی مخصوص رایگان خودش دارد. این پارک آبی که دنیای آبی نام دارد شامل انوع استخر های پرهیجان برای شنا، سرسره های آبی و امکانات مخصوص تناسب اندام است که ۲ دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارد.
همه اتاق های بزرگ و رنگارنگ هتل آکواتک Aquatek Resort and SPA دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، تراس با منظره پارک آبی، مینی بار و حمام خصوصی با سشوار هستند.
صبحانه ارمنی هر روز صبح در رستوران هتل آکواتک Aquatek Resort and SPA سرو می شود و تعداد زیادی رستوران و کافه نیز در مجتمع پارک آبی وجود دارد. خدمات سرو غذا در اتاق نیز فراهم است.
امکانات بخش تندرستی در هتل آکواتک Aquatek Resort and SPA شامل حمام ترکی نیز می شود. مهمان می تواند به رایگان از پارک آبی و خدمات ورزشی استفاده کنند و با تخفیف فوق العاده از خدمات مرکز تندرستی نیز بهره ببرند.
هتل آکواتک Aquatek Resort and SPA در کنار باغ گیاه شناسی ایروان واقع شده و تا منطقه قدیمی شهر ۵ دقیقه با ماشین فاصله است. پارکینگ رایگان نیز فراهم است.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل آکواتک را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 29
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
پارک آبی استخر کودکان ماساژ سونا/ جکوزی
استخر پارکینگ تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی
سالن کنفرانس
تلویزیون
سیستم صوتی سشوار آشپزخانه سیستم سرمایشی / گرمایشی
مبلمان حمام یخچال آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر