هتل آکا آنتدون

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 20 اردیبهشت 1397 20 اردیبهشت 1397


هتل آکا آنتدون

Akka Antedon Hotel
هتل 5 ستاره

هتل ۵ ستاره آکا آنتدون در سال ۲۰۰۵ میلادی بالغ بر ۹۰۰۰۰ متر مربع در منطقه بلدیبی کمر آنتالیا ساخته شده و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه ۴۵ کیلومتر (مدت ترانسفر ۴۵ دقیقه) می باشد.
این هتل مجلل دارای ۵۰۰ اتاق است که از این تعداد۳۴۰ اتاق از نوع استاندارد، ۱۲ اتاق با در رابط، ۷۴ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری، ۸ سوئیت ممتاز، ۵۸ اتاق خانوادگی، ۸۲ اتاق دوبلکس، ۱۰ سوئیت دوبلکس، ۲ کینگ سوئیت و ۵ اتاق ویژه معلولین می باشد.
همه اتاقها ی استاندارد از امکاناتی مانند: بالکن، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار برخوردار می باشند.
از امکانات این هتل می توان به مواردی مانند: ۵ رستوران(شامل ۱ رستوران اصلی،۵رستوران با غذا های بین المللی، ایتالیایی، غذای دریایی و باربکیو)، ۹ بار، ۱ استخر روباز، استخر روباز مخصوص کودکان، ۱ استخر آرامش، ۱ استخر سرپوشیده مخصوص کودکان ، ۳ سرسره آبی، حمام ترکی، سونا، سونا، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و اینترنت(رایگان)، اشاره کرد.
در این هتل صبحانه میان وعده، صبح، ناهار، شام، قهوه و چای بعدازظهر، میان وعده نیمه شب، بستنی و دسر، نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی ارائه می شود.
در هتل خاطره انگیزانتدون می توانید شاهد برنامه های سرگرم کننده گروهای هنری، شوهای شبانه، نمایشهای حرفه ای و مسابقات ورزشی باشید.
هم چنین کودکان عزیز می توانند از امکاناتی مانند کلوپ کودک(برای کودکان ۴ تا ۷ سال و ۸ تا ۱۲سال)، پارک آبی، زمین بازی، بوفه و رستوران، کودکان استفاده کنند.
از جمله فعالیت های ورزشی که می توانید در این هتل انجام دهید: ایروبیک، ژیمناستیک، والیبال ساحلی، تنیس، دارت، بیلیارد،مینی فوتبال، قایقرانی و موج سواری می باشد.
خدمات غیر رایگان: دکتر، آرایشگاه، ماساژ بازیهای کامپیوتری،تلفن ونمابر، برخی نوشیدنی های الکلی،بیلیارد، ورزشهای آبی شامل جت اسکی و اسکی روی آب، آموزش غواصی، استفاده از زمین و تجهیزات تنیس می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل آکا آنتدون را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 500 کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر سالن بازی
زمین تنیس تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی پارکینگ
رستوران صندوق امانات نگهداری کودک آسانسور
فروشگاه کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سیستم صوتی تلویزیون یخچال سیستم سرمایشی / گرمایشی

 

 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر